foto2

Jak działamy

Wszystkie zlecenia przyjmujemy zarówno telefonicznie, jak i e-mailem. Zależnie od charakteru i wielkości oraz pilności zlecenia przyjmujemy jeden z dwóch trybów postępowania:

Zlecenia drobne i pilne

Działamy jako pogotowie wodociągowe dla Krakowa i okolic:

  • 24 godziny na dobę,
  • 7 dni w tygodniu,
  • 365 dni w roku!

W przypadku pilnych wezwań dojeżdżamy na miejsce awarii w możliwie najkrótszym czasie i od ręki zabieramy się za usunięcie usterki.

W przypadku drobnych zleceń ustalamy termin, w którym dojedziemy do klienta i dokonamy naprawy/montażu/wymiany, zależnie od potrzeb.

Zawsze mamy przy sobie komplet niezbędnych narzędzi oraz zestaw podstawowych części, uszczelek itp. W razie konieczności kupujemy konieczną część po możliwie najniższych cenach.

Duże zlecenia

W przypadku zlecenia zaprojektowania, wykonania, wymiany, naprawy instalacji sanitarnej lub instalacji cieplnej (kraków i aglomeracja krakowska) lub innych większych prac konieczne jest spotkanie z klientem w celu uzgodnienia wszystkich szczegółów zlecenia, dokonania pomiarów, oszacowania ilości potrzebnych materiałów, czasu na realizację zlecenia i jego kosztów.

Jeżeli realizacja zlecenia wymaga zakupu materiałów, pobieramy na ten cel zaliczkę w wysokości 25-30 proc. wartości całego zlecenia (szczegóły ustalane są z klientem).

Koszty dojazdu

Dojazd do klienta jest odrębnie płatny:

  • 30 zł w przypadku zleceń w obrębie Krakowa,
  • 40 zł w przypadku zleceń w sąsiednich miejscowościach.

Płatności

Przyjmujemy płatności gotówką i przelewem; numer konta do przelewów podajemy bezpośrednio klientom.

Dobry, tani hydraulik w Krakowie? Dzwoń już teraz! Tel. 790 395 809